فروش اسکنر رنگی handy scanner با کیفیت بالا

اسکن سریع در 3 ثانیه با اسکنر دستی Handy Scanner . اسکنر وکلا . اسکنر همراه . اسکنر جیبی . اسکنر پرتابل . اسکنر بی سیم . اسکنر

فروش اسکنر رنگی handy scanner با کیفیت بالا

اسکن سریع در 3 ثانیه با اسکنر دستی Handy Scanner . اسکنر وکلا . اسکنر همراه . اسکنر جیبی . اسکنر پرتابل . اسکنر بی سیم . اسکنر

فروش ویژه اسکنر دستی قابل حمل با کیفیت بالا در شیراز و تمام نقاط

فروش ویژه اسکنر دستی قابل حمل با کیفیت بالا در شیراز و تمام نقاط کشور 

 

امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای مالتی مدیا و دیجیتال و نیاز به تبدیل بسیاری از متن ها و کتاب ها به فرمت های قابل ویرایش با امکان جستجوی سریع در متن و تبدیل حجم زیادی از کتابخانه شخصی به فایل های کم حجم و همیشه همراه اسکن کردن و یا کپی برداری سریع اسناد ضروری به نظر می رسد.

به عنوان نمونه منابع دایره المعارف و یا پایان نامه ها و بسیاری از منابع مهم اجازه خارج شدن از کتابخانه و مراکز مطالعه و امانت را ندارند و با این وسیله کوچک و قابل حمل به راحتی می توان یک نسخه شخصی از این منابع مهم را در اختیار داشت.

علاوه بر آرشیو کردن منابع  ویژگی مهم متن های اسکن شده که به یافتن عنوان و یا قسمت خاصی از متن کمک می کند و باعث قابلیت ویرایش می شود استفاده از OCR یا تبدیل نوشتار به متن با قابلیت ویرایش و کپی کردن است که با کاربرد نرم افزارهای خاص (ارائه شده همراه اسکنر) به راحتی متن های غالب زبان های دنیا (متن های فارسی درصد کمتری OCR می شوند) را قابل ویرایش می کند. این قابلیت علاوه بر این باعث کاهش حجم زیاد پرونده اسکن شده در نتیجه فضای ذخیره بیشتر می شود.

 

 اسکنر های قابل حمل نسل جدید کمک شایانی به استفاده بهتر از زمان و هزینه نموده است.

داشتن آرشیوی از منابع با قابلیت جستجو و ویرایش آرزوی همه افراد جویای دانش است.

گروه هایی مانند اساتید، دانشجویان، پزشکان، وکلا، مهندسان و هنرمندان به چنین دستگاه کامل و با کیفیتی احتیاج فراوان دارند.

توجه نمایید که کیفیت این اسکنر دستی با 3 مدل اسکنر دستی Easy Scan، Scanner و Doc Scanner در بازار ایران تست شده و نتیجه این تست: اسکنر ما اسکن شارپتر و رنگهای زنده تر و تباین تصویر بیشتری را نشان داد.

ارسال به تمام نقاط کشور

فروش ویژه با تحویل درب منزل در شیراز.

تنوع انتخاب رنگ را در این مدل های بینظیر تجربه کنید 

 

قیمت این اسکنرها 250 هزار تومان می باشد.


شماره تماس:

۰۹۳۵۱۳۵۱۳۸۸ 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد