لپ تاپ Lenovo  core i5      ارسال به تمام نقاط ایران. تماس 09351351355

لپ تاپ لنوو Lenovo T420

Lenovo ThinkPad T420 يک لپ تاپ صنعتي مستحکم و مقاوم

قیمت 795,000 تومان ارسال به تمام نقاط ایران

تماس 09351351388

بسیار تمیز و سالم، سفارش USA 
شارژر اورجینال و باطری 6 یا 9 سلولی بالای 2 ساعت(2 تا 4 ساعت شارژ) بسته به انتخاب شما

با مشخصات: 
سی پی یو : core i5 
رم : 4 گیگابایت ، DDR 3 
هارد 320 گیگابایت 
مانیتور LED TFT 14 inch 
گرافیک INTEL 
با امکانات: 
WIFI/ DVD.RW/ B.T/ eSATA /CAM/SD/f.p

برای اطلاعات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید

#لپتاپ #Lenovo #T420 #لپ_تاپ #لنوو

ادامه نوشته

فروش ویژه پکیج اسکنر دستی + مموری ۱۶ گیگ کلاس 6 و تبدیل + باتری شارژی کملیون پرقدرت + شارژر مسافرتی

پکیج اسکنر دستی + مموری ۱۶ گیگ و تبدیل

+ باتری شارژی پرقدرت + شارژر مسافرتی

 

 

فروش ویژه اسکنر دستی و سِت لوازم مورد نیاز

 اسکنر دستی Handy Scanner HD با قیمت

مناسب

اسکنر دستی با کیفیت Hande Scanner HD

+

باتری قلمی شارژی Camelion سری جدید با حفظ شارژ بسیار طولانی و قدرت 2300 میلی آمپر

+

شارژر مسافرتی قلمی و نیم قلمی سریع، با دوشاخه تاشو

+  

مموری 16 گیگ کلاس 6 تایوانی به همراه تبدیل  با ضمانت

 

 

= 290 هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

 

 

 

نمونه های اسکن اصلی بدون هیچگونه تغییر. اسکن با اسکنر دستی Handy scanner HD

نمونه اسکن اسکناس جهت تشخیص بافت و کیفیت.

برای مشاهده اسکن اصلی روی لینک های زیر کلیک کنید

تصویر 1

تصویر 2

 

 

 

قابلیت ها و کارامدی و قیمت مناسب اسکنر Scanner از شرکت Handy Scan

با سلام خدمت دوستان عزیز
درکل بیشتر فروشندگان و فروشگاه های داخل متاسفانه دارای دانش و اطلاعات فنی در مورد برندهای مورد فروش ندارند و فقط با کلماتی مثل کیفیت بهتر و قدرت بیشتر و قیمت مناسبتر و برند برتر و کاملا سلیقه ای خریداران را به خرید اجناس تشویق میکنند.

یک مثال ساده درمورد فروشگاه ها و نمایندگان دوربینهای حرفه ای هست که بیشترشون اصلا از عکاسی حرفه ای و ماهیت بدنه ها و لنزها و کارایی و معایب و محاسن اونها اطلاعی ندارند و فقط فروشنده هستند.


یک فروشنده حرفه ای از کارامدی و برتری علمی یک برند در برابر سایر برندها صحبت میکنه و اطلاعات کافی و فنی در مورد برتری ها و کمبودهای برندهای موجود در بازار دارد

نمونه اصلی اسکنرهای دستی یا به بیانی اسکنر کتاب توسط شرکت iris تولید شد

 https://www.irislink.com

که ماهیت و طراحی مشترک همه اسکنرهای دستی برپایه اون انجام شده و حتی کیفیت تست شده اون دقیقا مشابه نمونه برند scanner hd handyscann هست که تست شد. بالب اسکنرها در برندهای زیادی مشترک هست و برخلاف چیزی که بیشتر فکر میکنیم ساخت کشور چین نیست و کشورهایی مثل مالزی و به ویژه تایوان و کره در تولید انبوه و فروش برای سرهم کردن به چین شرکت دارند.

نکات مهم اسکنرهای دستی این هست که جزئیات اسکن تصاویر به کیفیت این بالب ها (سنسور اسکن) و پردازش جانبی دستگاه که عکس رو با فرمت غالب jpg در میاره و تمیز بودن بخش بالب و حرکت و سرعت مناسب و یکنواخت حین اسکن و حتی قدرت باتری یا منبع تغذیه بستگی داره:

کیفیت بخش بالب (سنسور اسکن) که برای همه آشکار هست و مثل کیفیت سنسور دوربینهای دیجیتال اختلافات زیادی در تصور شکل گرفته داره و حساسیت به نور و رنگ و رزولشن واحد موثر این بالب ها بسیار مهمه.

تمیز بودن بخش شیشه ای بیرونی این اسکنرها رابطه مستقیمی با کیفیت تصویر اسکن شده داره: اثر انگشت و گرد و غبار در تمامی طول اسکن به صورت یک نوار کشیده تا آخر تصویر همراه شما خواهد بود، بنابراین با یک دستمال نانو مرطوب یا پارچه نخی یا تترون به آرامی این بخش رو در صورت کثیف بودن تمیز کنید.

بخش فشرده سازی و پردازش تصویر و قالب بندی اون هم که به کیفیت قطعات و بورد دستگاه مربوط هست هم بسیار مهمه و در سرعت ذخیره تصاویر و کیفیت عکس قالب بندی شده نسبت به فورمت خام در رنگ و نور بسیار اهمیت داره که مستقیما در کیفیت جزئیات تاثیر گذار هست.

بخش مکانیکی کار که غالبا توسط حرکت دست فراهم میشه واقعا در اسکنرهای دستی مهمه: حرکت با سرعت ناهمگن و فشار آوردن و یا آزاد گذاشتن و یا ناصاف اسکن کردن نتایج خوبی بدست نمیاد علاوه بر این توجه به نشانگر محل اسکن برای اینکه ببینیم کدام قسمت اسکن و کدام قسمت اسکن نمیشود بسیار اهمیت دارد. اینکه اسکنر از کدام لبه نزدیک به بخش بالب شیشه ای اقدام به اسکن کند هم کمک زیادی به موفقیت اسکن وسط کتابها یا انتهای متن کتاب و لبه آن میکند و باعث ازدست نرفتن جزئیات اسکن می شود. بخش غلتک های لاستیکی باعث حرکت یکنواخت و در مسیر صاف می شوند که مقدار بسیار بسیار کمی روغن در بخش محور در کیفیت تصویر تاثیر مستیم دارد.

منبع تغدیه که معمولا باتری است نیز در اسکن بسیار اهمیت دارد: باتری با قدرت کم و یا درحال تمام شدن چندین مشکل ایجاد میکند که مهمترین آن ذخیره نشدن فایل و پردازش با کیفیت نامناسب و یا حتی اسکن به صورت وارونه با تصاویر آینه ای (مثل حالت معکوس در آینه) است که در این اسکنرها دیده شده است.



بین نمونه های تست شده (easyscan, genx, skypix, handy scan, scanner, iriscan book2) از نظر برآیند همه موارد مسلما iriscan book2 برترین هست و بعد از اون scanner از شرکت handyscan با قیمت بسیار پایینتر و کیفیت بالا در جزئیات انتخاب اقتصادی هست.

متاسفانه iris ذر ایران وارد نشده و قیمت اون هم اگر موجود باشه با این وضع ارز بالاتر از 400-350 هزار تومان خواهد بود که برای دوست دارن کتابهای دیجیتال اقتصادی نیست.

نمونه برند scanner که هم اقتصادی هست و تست های موفقی در اسکن نمونه اسکناس به نمایش گذاشته (اسکناس به علت داشتن خطوط ظریف و ترکیب با فاصله کم چالش خوبی برای تست رزولشن هست و برای تست رنگ هم از چارت رنگین کمانی میشه استفاده کرد).

نمونه skypix و easyscan با بالب مشابه کیفیت مناسب ولی متوسطی دارند که در نشان دادن جزئیات خاکستری و عمق رنگ و دوام و طول عمر باتری عالی نیستند اما متاسفانه با قیمت های بالا و تبلیغات خوشمزه خریداران زیادی دارند.

نمونه genx که سالها پیش در ساخت برخی ابزار مالتی مدیا مشهور شده بود نیز کمابیش اشکالات مشابه ای با easy scan دارد.

در نمونه های تست شده نکنه ای که برتری برند scanner را نسبت به دیگر برندها نشان میدهد قابلیت تنظیم سفیدی زمینه است یا white balance

در بیشتر اسکنرهای دستی white balance: auto است یعنی کاربر نمیتواند با توجه به میزان تیرگی یا سفیدی زمینه مورد اسکن بخش خاکستری و رنجه آور برخی صفحات در متن (به علت کاهی رنگ بودن یا کهربایی رنگ بودن زمینه کتاب و متن و ..) را به صورت کالیبره شده برای آن کتاب و متن مورد نظر حذف کند و مجبور است به صورت دستی بعد از اسکن صفحات را تنظیم سفیدی کند.

در نمونه برند scanner برای کالیبره کردن زمینه سفیدی به صورت دستی white balance: custom هم میتواند انتخاب شود که مزیت بزرگی است.


 

۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

اسکنر جیبی

امروزه استفاده از اسکنر ها در زندگی ما خیلی رایج شده است شاید بیشترین کاربردش در اسکن کردن اسناد در دفاتر کاری و شرکت ها است . ولی بزگرترین مشکلی که دارد قرار دادن کتاب های ضخیم و صفحات بزرگ مثل روزنامه ها است که خیلی سخت بر روی دستگاه قرار... می گیرند . برای همین محققان اسکنر دستی ساخته اند که می تواند این مشکل را برطرف سازد .

این اسکنر می تواند هر صفحه ای را با ابعاد A4 به راحتی اسکن کند و از طریق حافظه میکرو اس دی ( حافظه موبایل و دوربین و …. ) بر روی خود ذخیر کند که می توان آن را تا 32 گیگ افزاریش داد و سپس به راحتی بر روی کامپیوتر انتقال دهد .

 

 


 

۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

دفتر فروش شماره ۲:

مرکز کامپیوتر یاسین

آدرس: شیراز- خیابان زند- روبروی خیام- مجتمع فرهنگی شهید مطهری طبقه دوم

تلفن: ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۹۳-۰۷۱۱۲۳۰۷۶۷۸

Scanner.2013@gmail.com

اسکنر وکالت

امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای مالتی مدیا و دیجیتال و نیاز به تبدیل بسیاری از متن ها و کتاب ها به فرمت های قابل ویرایش با امکان جستجوی سریع در متن و تبدیل حجم زیادی از کتابخانه شخصی به فایل های کم حجم و همیشه همراه اسکن کردن و یا کپی برداری سریع اسناد ضروری به نظر می رسد.

به عنوان نمونه منابع دایره المعارف و یا پایان نامه ها و بسیاری از منابع مهم اجازه خارج شدن از کتابخانه و مراکز مطالعه و امانت را ندارند و با این وسیله کوچک و قابل حمل به راحتی می توان یک نسخه شخصی از این منابع مهم را در اختیار داشت.

وکلا به علت شرایط خاص کاری احتیاج دارند که از مدارکی که به دستشون میرسه یه نسخه داشته باشند. البته همیشه هم فوتوکپی یا دوربین در دسترس نیس.

اسکنر جیبی میتونه انتخاب هوشمندانه ای برای وکیل های عزیز باشه 

فقط با دوتا باطرب قلمی و مموری موبایل (micro sd)، حتی در تاریکی مطلق هم میتونید یه کپی بی سرو صدا از مدارک و اسنادتون داشته باشید

09351351388

ارسال رایگان به تمام نقاط ایران



علاوه بر آرشیو کردن منابع ویژگی مهم متن های اسکن شده که به یافتن عنوان و یا قسمت خاصی از متن کمک می کند و باعث قابلیت ویرایش می شود استفاده از ocr یا تبدیل نوشتار به متن با قابلیت ویرایش و کپی کردن است که با کاربرد نرم افزارهای خاص (ارائه شده همراه اسکنر) به راحتی متن های غالب زبان های دنیا (متن های فارسی درصد کمتری ocr می شوند) را قابل ویرایش می کند. این قابلیت علاوه بر این باعث کاهش حجم زیاد پرونده اسکن شده در نتیجه فضای ذخیره بیشتر می شود.

اسکنر های قابل حمل نسل جدید کمک شایانی به استفاده بهتر از زمان و هزینه نموده است.

داشتن آرشیوی از منابع با قابلیت جستجو و ویرایش آرزوی همه افراد جویای دانش است.

گروه هایی مانند اساتید، دانشجویان، پزشکان، وکلا، مهندسان و هنرمندان به چنین دستگاه کامل و با کیفیتی احتیاج فراوان دارند.

توجه نمایید که کیفیت این اسکنر دستی با 3 مدل اسکنر دستی easy scan، scanner و doc scanner در بازار ایران تست شده و نتیجه این تست: اسکنر ما اسکن شارپتر و رنگهای زنده تر و تباین تصویر بیشتری را نشان داد.

ارسال به تمام نقاط کشور

فروش ویژه با تحویل درب منزل در شیراز.


تنوع انتخاب رنگ را در این مدل های بینظیر تجربه کنید

قیمت 235 هزار تومان 

 

 

۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

نمونه های تست اسکنر :توجه کنید که عکس ها جهت حذف حاشیه تسبت به زمینه A4 کراپ شده هستند:


نمونه اسکن ۶۰۰dpi

نمونه های تست اسکنر :توجه کنید که عکس ها جهت حذف حاشیه تسبت به زمینه a4 کراپ شده هستند:

لطفا برای مشاهده عکس های تست اسکتر در سایز اصلی به لینک های زیر مراجعه کنید

http://s1.picofile.com/file/7619288602/600_dpi_c_f.jpg

 

لطفا برای مشاهده عکس های تست اسکتر در سایز اصلی به لینک های زیر مراجعه کنید

http://s2.picofile.com/file/7619286983/600_dpi_c_b.jpg

 

فروش ویژه اسکنر دستی در شیراز


امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای مالتی مدیا و دیجیتال و نیاز به تبدیل بسیاری از متن ها و کتاب ها به فرمت های قابل ویرایش با امکان جستجوی سریع در متن و تبدیل حجم زیادی از کتابخانه شخصی به فایل های کم حجم و همیشه همراه اسکن کردن و یا کپی برداری سریع اسناد ضروری به نظر می رسد.

به عنوان نمونه منابع دایره المعارف و یا پایان نامه ها و بسیاری از منابع مهم اجازه خارج شدن از کتابخانه و مراکز مطالعه و امانت را ندارند و با این وسیله کوچک و قابل حمل به راحتی می توان یک نسخه شخصی از این منابع مهم را در اختیار داشت.

علاوه بر آرشیو کردن منابع ویژگی مهم متن های اسکن شده که به یافتن عنوان و یا قسمت خاصی از متن کمک می کند و باعث قابلیت ویرایش می شود استفاده از OCR یا تبدیل نوشتار به متن با قابلیت ویرایش و کپی کردن است که با کاربرد نرم افزارهای خاص (ارائه شده همراه اسکنر) به راحتی متن های غالب زبان های دنیا (متن های فارسی درصد کمتری OCR می شوند) را قابل ویرایش می کند. این قابلیت علاوه بر این باعث کاهش حجم زیاد پرونده اسکن شده در نتیجه فضای ذخیره بیشتر می شود.

اسکنر های قابل حمل نسل جدید کمک شایانی به استفاده بهتر از زمان و هزینه نموده است.

داشتن آرشیوی از منابع با قابلیت جستجو و ویرایش آرزوی همه افراد جویای دانش است.

گروه هایی مانند اساتید، دانشجویان، پزشکان، وکلا، مهندسان و هنرمندان به چنین دستگاه کامل و با کیفیتی احتیاج فراوان دارند.

توجه نمایید که کیفیت این اسکنر دستی با 3 مدل اسکنر دستی Easy Scan، Scanner و Doc Scanner در بازار ایران تست شده و نتیجه این تست: اسکنر ما اسکن شارپتر و رنگهای زنده تر و تباین تصویر بیشتری را نشان داد.

ارسال به تمام نقاط کشور

فروش ویژه با تحویل درب منزل در شیراز.

تنوع انتخاب رنگ را در این مدل های بینظیر تجربه کنید

 

۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

 

 

 

دفتر فروش شماره ۲:

مرکز کامپیوتر یاسین

آدرس: شیراز- خیابان زند- روبروی خیام- مجتمع فرهنگی شهید مطهری طبقه دوم

تلفن: ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۹۳- ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۷۸

تنها نماینده فروش اسکنر دستی برند Scanner  در استان فارس و شیراز


امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای مالتی مدیا و دیجیتال و نیاز به تبدیل بسیاری از متن ها و کتاب ها به فرمت های قابل ویرایش با امکان جستجوی سریع در متن و تبدیل حجم زیادی از کتابخانه شخصی به فایل های کم حجم و همیشه همراه اسکن کردن و یا کپی برداری سریع اسناد ضروری به نظر می رسد.

به عنوان نمونه منابع دایره المعارف و یا پایان نامه ها و بسیاری از منابع مهم اجازه خارج شدن از کتابخانه و مراکز مطالعه و امانت را ندارند و با این وسیله کوچک و قابل حمل به راحتی می توان یک نسخه شخصی از این منابع مهم را در اختیار داشت.

علاوه بر آرشیو کردن منابع ویژگی مهم متن های اسکن شده که به یافتن عنوان و یا قسمت خاصی از متن کمک می کند و باعث قابلیت ویرایش می شود استفاده از OCR یا تبدیل نوشتار به متن با قابلیت ویرایش و کپی کردن است که با کاربرد نرم افزارهای خاص (ارائه شده همراه اسکنر) به راحتی متن های غالب زبان های دنیا (متن های فارسی درصد کمتری OCR می شوند) را قابل ویرایش می کند. این قابلیت علاوه بر این باعث کاهش حجم زیاد پرونده اسکن شده در نتیجه فضای ذخیره بیشتر می شود.

اسکنر های قابل حمل نسل جدید کمک شایانی به استفاده بهتر از زمان و هزینه نموده است.

داشتن آرشیوی از منابع با قابلیت جستجو و ویرایش آرزوی همه افراد جویای دانش است.

گروه هایی مانند اساتید، دانشجویان، پزشکان، وکلا، مهندسان و هنرمندان به چنین دستگاه کامل و با کیفیتی احتیاج فراوان دارند.

توجه نمایید که کیفیت این اسکنر دستی با 3 مدل اسکنر دستی Easy Scan، Scanner و Doc Scanner در بازار ایران تست شده و نتیجه این تست: اسکنر ما اسکن شارپتر و رنگهای زنده تر و تباین تصویر بیشتری را نشان داد.

ارسال به تمام نقاط کشور

فروش ویژه با تحویل درب منزل در شیراز.

تنوع انتخاب رنگ را در این مدل های بینظیر تجربه کنید

 

 

۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

 

دفتر فروش شماره ۲:

مرکز کامپیوتر یاسین

آدرس: شیراز- خیابان زند- روبروی خیام- مجتمع فرهنگی شهید مطهری طبقه دوم

تلفن: ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۹۳- ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۷۸

روش استفاده از اسکنر جیبی




1. سند مورد نظرتان را با یک دست به صورت ثابت بگیرید (تکان خوردن کاغذ یا پارچه باعث مات شدن تصویر می شود)

2. اسکنر را در نقطه شروع اسکن قرار دهید

3. اسکنر را ثابت گرفته و دکمه scan را فشار دهید

4. اسکنر را روی سطح سند (کاغذ. فرش. پارچه ....) مورد نظر به صورت یکنواخت حرکت دهید. لرزش دست از کیفیت اسکن کم می کند.

5. پس از رسیدن به نقطه پایان اسکن، دوباره دکمه اسکن را فشار دهید تا اسکن متوقف شده و تصویر مورد نظر ذخیره گردد.



عرض اسکن = عرض کاغذ a4

طول اسکن = 127-130 سانتی متر




شما میتوانید تصاویر قاب شده. پارچه ، فرش، کاغذ، نقشه های بزرگ و.... را اسکن کنید




۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

اسکنر مسافرتی

اسکنر جیبی وسیله ای است کوچک و قابل حمل
مناسب شرایط کاری وکلا
اسکن سریع اسناد و مدارک در 3 ثانیه
تنها با دو باطری قلمی و 1مموری موبایل
بدون نیاز به کامپیوتر مدارک شما را در هر زمان و هرمکان اسکن میکند

فقط کافیست دکمه اسکن را فشار داده و روی سطح سند حرکت دهید


 

۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

اسکنر وکالت

اسکن سریع اسناد و مدارک در 3 ثانیه
تنها با دو باطری قلمی و 1مموری موبایل

 

 

۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

 

 

دفتر فروش شماره ۲:

مرکز کامپیوتر یاسین

آدرس: شیراز- خیابان زند- روبروی خیام- مجتمع فرهنگی شهید مطهری طبقه دوم

تلفن: ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۹۳- ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۷۸


فروش اسکنر دستی در رنگ متنوع با کیفیت عالی


امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای مالتی مدیا و دیجیتال و نیاز به تبدیل بسیاری از متن ها و کتاب ها به فرمت های قابل ویرایش با امکان جستجوی سریع در متن و تبدیل حجم زیادی از کتابخانه شخصی به فایل های کم حجم و همیشه همراه اسکن کردن و یا کپی برداری سریع اسناد ضروری به نظر می رسد.

به عنوان نمونه منابع دایره المعارف و یا پایان نامه ها و بسیاری از منابع مهم اجازه خارج شدن از کتابخانه و مراکز مطالعه و امانت را ندارند و با این وسیله کوچک و قابل حمل به راحتی می توان یک نسخه شخصی از این منابع مهم را در اختیار داشت.

علاوه بر آرشیو کردن منابع ویژگی مهم متن های اسکن شده که به یافتن عنوان و یا قسمت خاصی از متن کمک می کند و باعث قابلیت ویرایش می شود استفاده از ocr یا تبدیل نوشتار به متن با قابلیت ویرایش و کپی کردن است که با کاربرد نرم افزارهای خاص (ارائه شده همراه اسکنر) به راحتی متن های غالب زبان های دنیا (متن های فارسی درصد کمتری ocr می شوند) را قابل ویرایش می کند. این قابلیت علاوه بر این باعث کاهش حجم زیاد پرونده اسکن شده در نتیجه فضای ذخیره بیشتر می شود.

اسکنر های قابل حمل نسل جدید کمک شایانی به استفاده بهتر از زمان و هزینه نموده است.

داشتن آرشیوی از منابع با قابلیت جستجو و ویرایش آرزوی همه افراد جویای دانش است.

گروه هایی مانند اساتید، دانشجویان، پزشکان، وکلا، مهندسان و هنرمندان به چنین دستگاه کامل و با کیفیتی احتیاج فراوان دارند.

توجه نمایید که کیفیت این اسکنر دستی با 3 مدل اسکنر دستی easy scan، scanner و doc scanner در بازار ایران تست شده و نتیجه این تست: اسکنر ما اسکن شارپتر و رنگهای زنده تر و تباین تصویر بیشتری را نشان داد.

ارسال به تمام نقاط کشور

فروش ویژه با تحویل درب منزل در شیراز.

تنوع انتخاب رنگ را در این مدل های بینظیر تجربه کنید

 

 

۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

 

دفتر فروش شماره ۲:

مرکز کامپیوتر یاسین

آدرس: شیراز- خیابان زند- روبروی خیام- مجتمع فرهنگی شهید مطهری طبقه دوم

تلفن: ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۹۳- ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۷۸

اسکنری کوچک با کارایی فراوان

یکی از مشکلات همیشگی که موقع پایان نامه یا تحقیق باهاش روبرو میشید امانت ندادن کتاب های مرجع هست خیلی وقتا هم تعداد زیادی کتاب میخایم که امانت نمیدن، تازه اگرم با پارتی بازی بشه امانت گرفت بازم مشکل حمل و نقل و بار سنگین میمونه، با استفاده از این اسکنر کوچک میشه تمام کتابا و جزوه ها رو اسکن کرد، به صورت عکس، وُرد یا پیدی اف در آورد و همیشه حتی تو موبایل هم از اونا استفاده کرد اگرم پول کپی مهم نباشه صف طولانی و نق نق مرکز کپی برا اینکه میگه کپی از کتاب نمیگیره بازم هست. چارش فقط اسکنر جیبیه

 

۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

دفتر فروش شماره ۲:

مرکز کامپیوتر یاسین

آدرس: شیراز- خیابان زند- روبروی خیام- مجتمع فرهنگی شهید مطهری طبقه دوم

تلفن: ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۹۳-۰۷۱۱۲۳۰۷۶۷۸

ُُScanner.2013@gmail.com

Handy scanner / portable scanner / Handheld Scanner  اسکنر دستی با قابلیت های منحصر به فرد

 

این اسکنر دارای ویژگی های بسیار ویژه ای است

۱. اسکن با حالت رنگی، خاکستری و سیاه و سفید

۲. اسکن با کیفیت ۶۰۰ و ۳۰۰ DPI

۳. زمان اسکن بسیار کم و سریع (بالاترین کیفیت تنها در ۴ ثانیه و سایر کیفیت ها زمان کوتاهتر)

۴. پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت

۵. بدون نیاز به درایور در محیط ویندوز و مکینتاش

۶. قابلیت منحصر به فرد تنطیم میزان سفیدی Calibrating white balance (این قابلیت جهت اسکن صفحات با زمینه روشن بسیار مهم است و در سایر مدل ها شخصا دیده نشده این امکان وجود داشته باشد).

۷. دارای نشانگر خطا در حین اسکن بسیار سریع

 

 

۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

فروش ویژه اسکنر دستی قابل حمل با کیفیت بالا در شیراز و تمام نقاط کشور


امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای مالتی مدیا و دیجیتال و نیاز به تبدیل بسیاری از متن ها و کتاب ها به فرمت های قابل ویرایش با امکان جستجوی سریع در متن و تبدیل حجم زیادی از کتابخانه شخصی به فایل های کم حجم و همیشه همراه اسکن کردن و یا کپی برداری سریع اسناد ضروری به نظر می رسد.

به عنوان نمونه منابع دایره المعارف و یا پایان نامه ها و بسیاری از منابع مهم اجازه خارج شدن از کتابخانه و مراکز مطالعه و امانت را ندارند و با این وسیله کوچک و قابل حمل به راحتی می توان یک نسخه شخصی از این منابع مهم را در اختیار داشت.

علاوه بر آرشیو کردن منابع  ویژگی مهم متن های اسکن شده که به یافتن عنوان و یا قسمت خاصی از متن کمک می کند و باعث قابلیت ویرایش می شود استفاده از OCR یا تبدیل نوشتار به متن با قابلیت ویرایش و کپی کردن است که با کاربرد نرم افزارهای خاص (ارائه شده همراه اسکنر) به راحتی متن های غالب زبان های دنیا (متن های فارسی درصد کمتری OCR می شوند) را قابل ویرایش می کند. این قابلیت علاوه بر این باعث کاهش حجم زیاد پرونده اسکن شده در نتیجه فضای ذخیره بیشتر می شود.

 

 اسکنر های قابل حمل نسل جدید کمک شایانی به استفاده بهتر از زمان و هزینه نموده است.

داشتن آرشیوی از منابع با قابلیت جستجو و ویرایش آرزوی همه افراد جویای دانش است.

گروه هایی مانند اساتید، دانشجویان، پزشکان، وکلا، مهندسان و هنرمندان به چنین دستگاه کامل و با کیفیتی احتیاج فراوان دارند.

توجه نمایید که کیفیت این اسکنر دستی با 3 مدل اسکنر دستی Easy Scan، Scanner و Doc Scanner در بازار ایران تست شده و نتیجه این تست: اسکنر ما اسکن شارپتر و رنگهای زنده تر و تباین تصویر بیشتری را نشان داد.

ارسال به تمام نقاط کشور

فروش ویژه با تحویل درب منزل در شیراز.

تنوع انتخاب رنگ را در این مدل های بینظیر تجربه کنید

 

 

 

۲۳۵ هزار تومان

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز

 

جهت اطمینان، کد رهگیری پست جهت پیگیری در سایت پست یا اسکن رسید پستی قبل از پرداخت خدمتتان ارسال خواهد شد.

 

تلفن سفارش کالا:

09171045038

 

09351351388

 

کیانی

 

دفتر فروش شماره ۲:

مرکز کامپیوتر یاسین

آدرس: شیراز- خیابان زند- روبروی خیام- مجتمع فرهنگی شهید مطهری طبقه دوم

تلفن: ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۹۳- ۰۷۱۱۲۳۰۷۶۷۸

 

#پستچی قسمت پانزدهم #چیستا #یثربی

#پانزدهم#پستچی#چیستا_یثربیبرگرفته از اینستاگرام چیستا یثربی@chista_yasrebiمنتظر تماسم باش! بیشتر از این نمیتوانست حرف بزند یاشاید نمیخواست !همان اندازه هم که حرف زده بود، یعنی صابون همه چیز را به تنش مالیده بود.شاید مثل من، دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت

ادامه نوشته

#پستچی قسمت چهاردهم #چیستا #یثربی

#چهاردهم#پستچی#چیستا_یثربیبرگرفته از اینستاگرام چیستا یثربی@chista_yasrebiمادرم گفت:بهتری؟ فقط نگاهش کردم.همیشه زیبا بود.آنقدر که همیشه فقط دلم میخواست نگاهش کنم. به خاطر من آمده بود؟آن هم در خانه ای که قسم خورده بود، دیگر پایش رانگذارد؟

ادامه نوشته

#پستچی قسمت سیزدهم  #چیستا #یثربی

#سیزدهم#پستچی#چیستا_یثربی هجده سالگی من@yasrebi_chistaچند قسمت دیگر طول میکشد؟ مثل این است که بپرسیم زندگی شما، چقدر دیگرطول میکشد!نمیدانم.از آن صبح زودی که رفت،دیگر نمیدانم چقدر طول کشیده است.مگر آدم میتواند روزهای بی تو بودن را بشمرد؟

ادامه نوشته

#پستچی قسمت دوازدهم #چیستا #یثربی

پستچی    چیستا یثربی قسمت دوازدهم گاهی بیداری، ولی انگار خواب میبینی.همه ی آن لحظه های خواندن صیغه محرمیت، در آن اتاق کوچک و خاکستری پادگان که پر از پوشه بود، به نظرم خواب میرسید واگر پدرم کنارم نبود،شک میکردم که همه اینها واقعی است!محرمیت چه بود؟ خودم هم درست نمیدانستم.میدانستم که زن و شوهر نخواهیم بود.اما میتوانیم بدون حس گناه، دست هم را بگیریم وشانه به شانه، کنارهم برویم،تا انتهای جهان! تا جایی که فقط من باشم و او و خدایی که دلمان را آفرید !برای من محرمیت، همین بود.اینکه نترسم زیر چتر، شانه ام به شانه اش بخورد.اینکه نترسم داد بزنم دوستت دارم و اینکه روی شانه اش گریه کنم !کار عاقد تمام شد.پدر پیشانی ام را بوسید و علی را.دوستان علی همه محکم در آغوشش گرفتند.صحنه غریبی بود.انگار علی نه به من، که به زندگی محرم شده بود، وشاید به مرگ..دوستانش طوری بغلش میکردند که انگار همه آرزوهایشان را در تن او میریختند.فکر کردم مگر قرار است جایی برود که خدا راببیند؟مگر قرار است درددل ما را به خدا بگوید؟ نمیدانم.هر چه بود، هم غمگینم میکردوهم شاد.پیک الهی من، پیک الهی همه شده بود!اصلا نفهمیدم اتاق چطور خالی شد.فقط صدای پدرم یادم هست :دخترم توی ماشین، منتظرتم.حالا فقط ما بودیم.ما دو گریخته ازجهان، ما دو عاشق،ما دو طفلی، ما دوتنها.هیچکدام نمیدانستیم چه باید بگوییم.سلام بود یا خداحافظی؟ علی سحر مخفیانه میرفت و من فقط چندلحظه کوتاه فرصت داشتم که او راببینم و برای ابد در قلبم جاودانش کنم.چون اگر فردا هم برمیگشت، باز این لحظه تکرار نمیشد.انگار تمام چلچراغهای جهان را روشن کرده بودند و نور آنها در چشمان ما دو نفر افتاده بود.میخواستم دادبزنم دوستت دارم.کودکانه بود.خودش میدانست.عشق اتفاقی است که دلت را بهاری میکندوبهارمن به جان او هم ریخته بود.دستش را جلو آورد.گفت:دست بدیم؟ خنده ام گرفت.دست برای چی؟ گفت:به هم قول بدیم، هر اتفاقی که برای هر کدوممون بیفته، اون یکی بایدزندگی کنه.جای هردومون!مثل حرف محسن.دستم را جلو بردم.جهان ایستاد.دستش گرم و سوزان،دست من سرد و لرزان. گریه ام گرفت.یعنی داشت میرفت؟ سرم را روی سینه اش گذاشتم.معذب بود.اما اشک من که روی پیراهنش ریخت،یادش آمد که عاشقترینش کنارش ایستاده و گریه میکند.حاضر بودم بمیرم اما سحر نرسد.دستش را دور گردنم انداخت.گفت ببینمت!  گفتم :باز میخوای خداحافظی کنی؟گفت:نه! و پیشانی ام را بوسید.سوختم.دستانش را بوسیدم گفت:نکن خاتون! گفتم:این دستها نوازش کردن بلده.این دستها ماشه کشیدن بلده.دستای پیک منه، اشکش را ندیده بودم که دیدم.گفتم برمیگردی میدونم!ادامه دارد...

ادامه نوشته

#پستچی قسمت یازدهم  #چیستا #یثربی

پستچی   چیستایثربی قسمت یازدهم 🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃عصر بخیر دوستان 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃چرا یک فیلم خوب،یکدفعه بد میشود.چرا در خانه ات خوابیده ای؛ یک نفر زنگ میزند،خبر بد میدهد؟ چرا پستچی ها همیشه خبر خوب نمی آورند؟ روی دو صندلی نشسته بودیم.من و علی.مثل دو بچه خلافکار که از کلاس بیرونشان کرده اند!  

ادامه نوشته

#پستچی قسمت دهم  #چیستا #یثربی

قسمت#دهم#پستچی#چیستایثربیدر بوسنی هنوز جنگی نبود.برایم مهم نبود بوسنی کجاست، هر جا که بود، قرار بود علی را از من بگیرد.حالا جنگ من با مادر علی یا مادر افسرده خودم نبود.جنگ من و   

ادامه نوشته

#پستچی قسمت نهم  #چیستا #یثربی

پستچی             چیستا یثربی قسمت نهم

رییس کل ،سر علی را بوسید و گفت:به دکتر بگید بیاد.چیکار کردین با حاج علی پلنگ ما؟ بعد محکم به پشت علی زد و گفت:هنوزم ، مثل شبای عملیات، حرف گوش نکنی آره؟پاشو بریم تو اتاقم

ادامه نوشته

#پستچی قسمت هشتم  #چیستا #یثربی

پستچی چیستا یثربی قسمت هشتم وقتی عاشق باشی، زمان گاهی قد یک نگاه ، کوتاه میشود و گاهی قدر ابدیت کش می آید.این که چرا عاشق شده اید ؟ اینکه چرا انقدر زود ، عاشق شده اید!شبیه همان سوالهایی است که در آن اتاق سفید با سقف کوتاه از ما پرسیدند.

ادامه نوشته

#پستچی قسمت هفتم  #چیستا #یثربی

پستچی قسمت هفتم چیستا یثربی عاشق شدن، سخت است.عاشق ماندن، سخت تر.آدم شاید در یک لحظه عاشق شود، ولی یک عمر،طول میکشد که از یاد ببرد.به خصوص عشق اول را. روی موتورنشسته بودم ،ساعت دو نیمه شب بود

#پستچی قسمت ششم  #چیستا #یثربی

قسمت ششم داستان  پستچی چیستا یثربی چراغهای امامزاده، از دور در تاریکی ؛ مثل چراغ خانه ای بود که تو را میخواهد.گرم، روشن و منتظر.سرم را به ضریح چسباندم.سلام آقا. دوسش دارم از بین این همه آدم ، فقط اون! 

ادامه نوشته

#پستچی قسمت پنجم #چیستا #یثربی

 پنجم#داستان پستچیچیستا یثربی ..میدونی دوستت دارم.حالا چیکار کنیم؟مثل یک شعر بود.تمام شعرهایی که تاحالا خوانده بودم ، در برابر آن هیچ بود.از صبح تا شب ، دانشگاه، خیابان و خانه، این جمله را تکرار میکردم و فقط نمیدانم چرا به خط دوم آن که میرسیدم ، دلم فشرده میشد."حالا چیکار کنیم؟

ادامه نوشته

#پستچی قسمت چهارم #چیستا #یثربی

قسمت چهارم (پستچی ) آن روز، بهشت زهرا ؛ واقعا بهشت بود.علی کمی آن طرفتر و من کمی با فاصله از او.فکر میکردم چندهزار آدم آن زیر خفته اند که کسی را دوست داشته اند و یا کسی دوستشان داشته است.

پستچى قسمت سوم #چیستا یثربی

قسمت#سوم#داستان#پستچی#چیستا_یثربی فقط بانام #نویسنده آخرین قطره ی آب قند را که داخل دهانم ریختند، تازه یادم آمد کجا هستم.روی نیمکتهای اداره پست، مرا خوابانده بودند و خانمی با قاشق چایخوری، قطره قطره آب قند در دهانم میریخت ،پیرمرد عینکی مدام میگفت : چیتا خانم صدای منو میشنوی؟

ادامه نوشته

#پستچی قسمت دوم #چیستا #یثربی

پستچی        چیستا یثربی            قسمت دوم آن روزها ، همه چیز ، طلایی بود.برگ درختان پاییز ، آسمان ، رنگ موی تمام مردان خیابان ، حتی صدای آژیر قرمز! جنگ شدیدتر شده بود و محله ی ما، گیشا، هر شب میزبان بمباران عراقی ها بود.اما دل من ، حتی در تاریکی بمباران، همه چیز را طلایی میدید.

ادامه نوشته