فروش اسکنر رنگی handy scanner با کیفیت بالا

اسکن سریع در 3 ثانیه با اسکنر دستی Handy Scanner . اسکنر وکلا . اسکنر همراه . اسکنر جیبی . اسکنر پرتابل . اسکنر بی سیم . اسکنر

فروش اسکنر رنگی handy scanner با کیفیت بالا

اسکن سریع در 3 ثانیه با اسکنر دستی Handy Scanner . اسکنر وکلا . اسکنر همراه . اسکنر جیبی . اسکنر پرتابل . اسکنر بی سیم . اسکنر

قابلیت ها و کارامدی اسکنر Scanner از شرکت Handy Scan

  

 سلام خدمت دوستان عزیز

درکل بیشتر فروشندگان و فروشگاه های داخل متاسفانه دارای دانش و اطلاعات فنی در مورد برندهای مورد فروش ندارند و فقط با کلماتی مثل کیفیت بهتر و قدرت بیشتر و قیمت مناسبتر و برند برتر و کاملا سلیقه ای خریداران را به خرید اجناس تشویق میکنند.

یک مثال ساده درمورد فروشگاه ها و نمایندگان دوربینهای حرفه ای هست که بیشترشون اصلا از عکاسی حرفه ای و ماهیت بدنه ها و لنزها و کارایی و معایب و محاسن اونها اطلاعی ندارند و فقط فروشنده هستند.

یک فروشنده حرفه ای از کارامدی و برتری علمی یک برند در برابر سایر برندها صحبت میکنه و اطلاعات کافی و فنی در مورد برتری ها و کمبودهای برندهای موجود در بازار دارد

نمونه اصلی اسکنرهای دستی یا به بیانی اسکنر کتاب توسط شرکت IRIS تولید شد

 https://www.irislink.com/c2-1988-189....aspx#versions

که ماهیت و طراحی مشترک همه اسکنرهای دستی برپایه اون انجام شده و حتی کیفیت تست شده اون دقیقا مشابه نمونه برند Scanner HD HandyScann هست که تست شد. بالب اسکنرها در برندهای زیادی مشترک هست و برخلاف چیزی که بیشتر فکر میکنیم ساخت کشور چین نیست و کشورهایی مثل مالزی و به ویژه تایوان و کره در تولید انبوه و فروش برای سرهم کردن به چین شرکت دارند.

نکات مهم اسکنرهای دستی این هست که جزئیات اسکن تصاویر به کیفیت این بالب ها (سنسور اسکن) و پردازش جانبی دستگاه که عکس رو با فرمت غالب Jpg در میاره و تمیز بودن بخش بالب و حرکت و سرعت مناسب و یکنواخت حین اسکن و حتی قدرت باتری یا منبع تغذیه بستگی داره:

کیفیت بخش بالب (سنسور اسکن) که برای همه آشکار هست و مثل کیفیت سنسور دوربینهای دیجیتال اختلافات زیادی در تصور شکل گرفته داره و حساسیت به نور و رنگ و رزولشن واحد موثر این بالب ها بسیار مهمه.

 

  

تمیز بودن بخش شیشه ای بیرونی این اسکنرها رابطه مستقیمی با کیفیت تصویر اسکن شده داره: اثر انگشت و گرد و غبار در تمامی طول اسکن به صورت یک نوار کشیده تا آخر تصویر همراه شما خواهد بود، بنابراین با یک دستمال نانو مرطوب یا پارچه نخی یا تترون به آرامی این بخش رو در صورت کثیف بودن تمیز کنید. 

 

   

بخش فشرده سازی و پردازش تصویر و قالب بندی اون هم که به کیفیت قطعات و بورد دستگاه مربوط هست هم بسیار مهمه و در سرعت ذخیره تصاویر و کیفیت عکس قالب بندی شده نسبت به فورمت خام در رنگ و نور بسیار اهمیت داره که مستقیما در کیفیت جزئیات تاثیر گذار هست.

بخش مکانیکی کار که غالبا توسط حرکت دست فراهم میشه واقعا در اسکنرهای دستی مهمه: حرکت با سرعت ناهمگن و فشار آوردن و یا آزاد گذاشتن و یا ناصاف اسکن کردن نتایج خوبی بدست نمیاد علاوه بر این توجه به نشانگر محل اسکن برای اینکه ببینیم کدام قسمت اسکن و کدام قسمت اسکن نمیشود بسیار اهمیت دارد. اینکه اسکنر از کدام لبه نزدیک به بخش بالب شیشه ای اقدام به اسکن کند هم کمک زیادی به موفقیت اسکن وسط کتابها یا انتهای متن کتاب و لبه آن میکند و باعث ازدست نرفتن جزئیات اسکن می شود. بخش غلتک های لاستیکی باعث حرکت یکنواخت و در مسیر صاف می شوند که مقدار بسیار بسیار کمی روغن در بخش محور در کیفیت تصویر تاثیر مستیم دارد.

منبع تغدیه که معمولا باتری است نیز در اسکن بسیار اهمیت دارد: باتری با قدرت کم و یا درحال تمام شدن چندین مشکل ایجاد میکند که مهمترین آن ذخیره نشدن فایل و پردازش با کیفیت نامناسب و یا حتی اسکن به صورت وارونه با تصاویر آینه ای (مثل حالت معکوس در آینه) است که در این اسکنرها دیده شده است.

بین نمونه های تست شده (EasyScan, GenX, SkyPix, Handy Scan, Scanner, IRIScan Book2) از نظر برآیند همه موارد مسلما IRIScan Book2 برترین هست و بعد از اون Scanner از شرکت HandyScan با قیمت بسیار پایینتر و کیفیت بالا در جزئیات انتخاب اقتصادی هست.

متاسفانه IRIS ذر ایران وارد نشده و قیمت اون هم اگر موجود باشه با این وضع ارز بالاتر از 400-350 هزار تومان خواهد بود که برای دوست دارن کتابهای دیجیتال اقتصادی نیست.

نمونه برند Scanner که هم اقتصادی هست و تست های موفقی در اسکن نمونه اسکناس به نمایش گذاشته (اسکناس به علت داشتن خطوط ظریف و ترکیب با فاصله کم چالش خوبی برای تست رزولشن هست و برای تست رنگ هم از چارت رنگین کمانی میشه استفاده کرد).

نمونه SkyPix و EasyScan با بالب مشابه کیفیت مناسب ولی متوسطی دارند که در نشان دادن جزئیات خاکستری و عمق رنگ و دوام و طول عمر باتری عالی نیستند اما متاسفانه با قیمت های بالا و تبلیغات خوشمزه خریداران زیادی دارند.

نمونه GenX که سالها پیش در ساخت برخی ابزار مالتی مدیا مشهور شده بود نیز کمابیش اشکالات مشابه ای با Easy Scan دارد.

در نمونه های تست شده نکنه ای که برتری برند Scanner را نسبت به دیگر برندها نشان میدهد قابلیت تنظیم سفیدی زمینه است یا White Balance

در بیشتر اسکنرهای دستی White Balance: Auto است یعنی کاربر نمیتواند با توجه به میزان تیرگی یا سفیدی زمینه مورد اسکن بخش خاکستری و رنجه آور برخی صفحات در متن (به علت کاهی رنگ بودن یا کهربایی رنگ بودن زمینه کتاب و متن و ..) را به صورت کالیبره شده برای آن کتاب و متن مورد نظر حذف کند و مجبور است به صورت دستی بعد از اسکن صفحات را تنظیم سفیدی کند. 

  

در نمونه برند Scanner برای کالیبره کردن زمینه سفیدی به صورت دستی White Balance: Custom هم میتواند انتخاب شود که مزیت بزرگی است.  

 

 

 

 

 

 

قیمت این اسکنرها 250 هزار تومان می باشد.


شماره تماس:

۰۹۳۵۱۳۵۱۳۸۸ 

 

 

 

فروش شارژر پر سرعت سونی Sony Super Quick Charger دارای LCD با 4

 

اگر می خواهید ظرفیت باتری های قابل شارژ AA و AAA(قلمی و نیم قلمی) خود را در بالاترین حد ممکن کارآیی اش نگه دارید، فقط از شارژرهای کارآمد و مؤثر استفاده کنید که قادرند توان باتری های NiMH را فقط در کوتاهترین زمان تجدید کنند. اگر می خواهید برای مواقع ضروری باتری داشته باشید، داشتن یکی از این شارژرها بسیار ضروریست. یک شارژر بسیار سریع و پرتوان قادر است 4 باتری AA یا AAA را با هم شارژ کند و دارای یک LCD با شاخص نشان دهنده مقدار شارژ است. این وسیله به منظور استفاده در مسافرت های پی در پی مجموعه باتری و شارژرهای ما بسیار سبک و جمع و جور بوده و بهترین انتخاب است. 

  

* شارژ سریع و بادوام و مؤثر بدون آسیب به باتری

 

* سازگار با ولتاژ جهانی ۲۴۰-۱۰۰ ولت به صورت خودکار

 

* دارای کابل جهت اتصال به پریز (آزادی عمل و کارکرد استفاده در جایگاه

های بیشتر نسبت به نوع دوشاخه سرخود)

 

* قطع اتوماتیک شارژ پس از شارژ کامل باتری ( افزایش عمر باتری ها)

 

* دارای کلید با مکانیسم باردهی مجدد Refresh جهت از بین بردن اثر

حافظه در باتری و شارژ کامل باتری

 

* صفحه نشانگر LCD جهت تست ظرفیت باتری و نمایش عملکردهای

دستگاه در حین شارژ

 

* داری ۴ عدد باتری قلمی ۲۳۰۰ میلی آمپر پرتوان و بادوام سونی 

 

قیمت این دستگاه: 38 هزار تومان

تحویل رایگان درب منزل در شیراز

توجه داشته باشید که باتری های شارژی معمول بازار قیمتی در حدود یک جفت 15 هزار تومان دارند. پس خرید این شارژر با این ویژگی ها و این قیمت بسیار اقتصادی است.

استفاده از باتری ها در بیشتر وسایل خانه از دوربینهای دیجیتال تا مسواک برقی اجتناب ناپدیر است اما میتوان با استفاده از باتری های قابل شارژ به صورت اقتصادی بارها و بارها با توان و عمر بیشتر از این وسایل استفاده کرد و هزینه های استفاده از باتری های آلکالین و معمولی را حذف کرد .

شماره تماس:

۰۹۳۵۱۳۵۱۳۸۸ 

فروش ویژه شارژر Jiabao با قابلیت شارژ باتری های قلمی AA و نیم قل

فروش ویژه شارژر Jiabao با قابلیت شارژ باتری های قلمی AA و نیم قلمی , AAA همراه با 4 باتری 2700mAh

 

یک شارژر به همراه ۴ باتری قلمی با کیفیت ۲۷۰۰ میلی آمپر 

 

قیمت: 30 هزار تومان

تحویل رایگان درب منزل در شیراز

کیفیت و قیمت محصول در برابر محصولات بی کیفیت امروزی که تنها به عدد توان غیرواقعی باتری اشاره می کنند بسیار بالاست

در واقع شما تنها هزینه باتری ها را پرداخت کرده اید و شارژر تقریبا مجانی شده است

 

شماره تماس:

۰۹۳۵۱۳۵۱۳۸۸

فروش ویژه شارژر باتری دوتایی CFL برای باتری های قلمی و نیم قلمی

فروش ویژه شارژر باتری دوتایی CFL برای باتری های قلمی و نیم قلمی 

 

این دستگاه دارای دوشاخه تاشو جهت حمل راحت تر و فضای کمتر است

قیمت: 5500 تومان

تحویل درب منزل رایگان در شیراز

شماره تماس:

۰۹۳۵۱۳۵۱۳۸۸ 

 

فروش مموری کارت های میکرو Micro SD در ظرفیت های گوناگون 2GB , 4G

 

 

کلیه کارتهای میکرو اس دی با ضمانت و تعویض دائم ارائه می شود 

 

همراه با هر کارت یک آداپتور جهت کاربرد بیشتر هدیه می گیرید

قیمت ها:

۲ گیگ: 5 هزار تومان

۴ گیگ: 10 هزار تومان

۸ گیگ: 18 هزار تومان

شماره تماس:

۰۹۳۵۱۳۵۱۳۸۸